niedziela, 19 stycznia 2014

PROLOG

______________________________________________________

- Nie pozwól nikomu zrobić tobie czegoś, czego nie będziesz chciała. - słaby głos wypełnił pokój.
- Musisz nauczyć się jak twardo stąpać po ziemii.

- Tak tato - lekko przytaknęłam, łapiąc moją małą dłonią, dużą, zimną dłoń taty.
- Nauczysz mnie tego, prawda? - błagałam swym cichym głosem.

Jego blade usta wygięły się w wątły uśmiech który szybko zniknął z jego twarzy.
Zakaszlał gardłowo, zanim jego powieki zamknęły się i zakryły zieleń jego oczu.

W tym właśnie momencie jego serce przestało bić. I to właśnie wtedy moje życie kompletnie się zmieniło.

_______________________________________________________


Hej :)

Oto jestem z nowym tłumaczeniem.
Prolog jest dość smutny, ale mogę Wam przysięgnąć że opowiadanie jest świetne.

CZYTASZ = KOMENTUJESZ



4 komentarze:

  1. świetny początek. poinformujesz mnie o nowych rozdziałach na @Angelliet94 ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże...świetne! Tak jest trochę smutno na początku :( ale mam nadzieję że będzie dalej lepiej. ;)
    @Julka_BSE

    OdpowiedzUsuń
  3. super własnie zaczyna czytać :* pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam jechać skoksem z tym FF xD zwiastun laafhaslfhaslfha prolog askfhasfhakfjhakfasfhasjkasj moje odczucia fhasfkasfkasfkhaskfjas xD
    dziekuje za uwagę xD @Jestemsobaxx

    OdpowiedzUsuń